Prace projektowe wykonane w okresie 01-28.02 2023
Branża drogowa:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT, PW, PR i STWiORB.
Branża SZR:
- Analiza pisma w/s SZR (raport 007/SZR).
Branża mostowa:
- Przekazano do IK projekty wykonawcze 9 obiektów inżynierskich oraz KPEM.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Branża Elektroenergetyczna:
- Przekazano do IK zestawienie w odpowiedzi w/s wniosku o przekazanie zestawienia uzgodnień z PGE.
- Przekazano do GW Przedmiary b. elektryczna tom 2.IV.3 rew.01 po uwagach IK.
- Przekazano do IK STWIORB D-07.07.01 w odpowiedzi na uwagi IK.
Branża Teletechniczna:
- Przekazano do IK stanowisko Wykonawcy w odpowiedzi na pismo IK z dnia 22.02.2023 dot. Telewizji przemysłowej na MOP.
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Branża Melioracyjna:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Branża Środowisko:
- Otrzymano pismo w zakresie pozytywnej opinii dot. wniosków derogacyjnych.
- Opracowanie rewizji dokumentacji w/s PT branży dendrologicznej rew.01 – raport z weryfikacji nr 036/oś/2023.
- Opracowanie rewizji dokumentacji w odpowiedzi na pismo PW branży dendrologicznej rew.01 – raport z weryfikacji nr 035/oś/2023.
- Dnia 24.02.2023 przekazano PT, PW, PR i STWIORB branży dendrologicznej rew.02 wraz z odniesieniem się do uwag IK
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Monitoring osuwisk oraz badania geotechniczne:
- Analiza wyników z pomiarów w terenie i opracowanie raportu z monitoringu osuwisk za miesiąc styczeń.
- Przekazano Raport z monitoringu osuwisk nr 18 za m-c styczeń 2023r.
Geodezja:
- Opracowanie odpowiedzi w/s dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej – uzupełnienie w zakresie gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa, na których obowiązuje umowa dzierżawy, najmu, użyczenia w przypadku uzyskania odpowiedzi z KOWR-u.
- Pomiary geodezyjne osuwisk.
Wniosek ZRID:
- W trakcie trwania procedury administracyjnej.
- Dnia 3.02.2023 otrzymano pismo RDOS w/s przedłożenia uzupełnienia w zakresie raportu POOS.
- Analiza i opracowanie stanowiska do pisma RDOS w/s przedłożenia uzupełnienia w zakresie raportu POOS.
- Otrzymano pismo RDOŚ przekazujące do wiadomości pisma Wojewody Podkarpackiego oraz MPGK Krosno z dnia 30.01.2023 związane z procedurą ponownej oceny oddziaływania na środowisko.
- Otrzymano pismo Wojewody Podkarpackiego skierowane do GDOŚ w/s przekazania dokumentacji związanej z procedurą transgranicznego oddziaływania na środowisko.
- Otrzymano pismo Wojewody Podkarpackiego z dnia 15.02.2023 w/s przekazania dokumentacji dotyczącej wniosku o odstępstwo od przepisów techniczno-budowalnych do Ministra Infrastruktury.
- Przekazano do IK i Zamawiającego kompletny Aneks do ROOŚ
- w odpowiedzi na pismo RDOS znak: WOOŚ.4222.2.2022.NH.14 z dnia 2.02.2023
Geotechnika:
- kontynuacja prac w zakresie PT geotechnika;
Opinie /uzgodnienia:
- Uzyskiwanie uzgodnień dokumentacji PW z jednostkami administracji publicznej i gestorami sieci.
- Dnia 1.02.2023 otrzymano pismo PSG z brakiem uzgodnienia sieci gazowej średniego ciśnienia.
- Otrzymano pismo w/s uzgodnienia kanalizacji sanitarnej w drodze powiatowej nr 1976R.
SPOTKANIA:
- Dnia 08.02.2023r. odbyła się Rada Techniczna nr 46.
- Dnia 14.02.2023r. odbyła się Rada Budowy nr 18.
- Dnia 23.02.2023r. odbyła się Rada Techniczna nr 47.
Prace projektowe wykonane w okresie 01-31.01.2023r.
Branża Drogowa:
- Przekazano do WITD komplet dokumentów celem uzgodnienia rozwiązań.
- Wykonawca złożył uzupełnienie w zakresie odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych.
- Opracowano materiały w postaci załącznika nr 1 tj. planu sytuacyjnego oraz wykazu dróg będących przedmiotem przekazania dla poszczególnej gminy – jako załączniki do Porozumienia z JST.
- Otrzymano pismo Wojewody Podkarpackiego w/s odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych – wezwanie do uzupełnienia.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT, PW, PR.
Branża SZR:
- Przekazano do IK odpowiedzi na pismo IK w/s PZOR.
Branża Mostowa:
- Przekazano do IK PT w zakresie obiektów mostowych (02_WS 2/1, 12_WS 2/2)
- Przekazano do IK PT w zakresie obiektu 36.2_WS 2/5.
- Przekazano do IK PT w zakresie obiektu 46_WS 2/4.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Branża Sanitarna:
- W związku z otrzymaną uwagą z MPWiK Krosno, do przekazanej dokumentacji dla lokalizacji kanalizacji sanitarnej pod drogą DP1976R. Gestor przebudowywanej sieci wydał pozytywne uzgodnienie.
- Przekazano do IK projekty techniczne rew.01 w zakresie Budowa kanalizacji deszczowej, Budowa kanalizacji deszczowej na MOP Równe wraz z stanowiskiem do uwag IK.
- Przekazano do IK projekty wykonawcze w zakresie: Budowa kanalizacji deszczowej, Przebudowa istn. sieci kan. Sanitarnej, Budowa kanalizacji deszczowej na MOP Równe, Budowa kanalizacji sanitarnej dla MOP Równe, Przedmiary i STWIORB wraz z stanowiskiem do uwag IK.
- Przekazano do IK PT w zakresie b. sanitarnej wraz z stanowiskiem do uwag IK.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Branża Elektroenergetyczna:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Branża Teletechniczna:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- Przekazano do IK PW i PT w zakresie MOP b. architektoniczna i konstrukcyjna wraz z stanowiskiem do uwag IK.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Branża Melioracyjna:
- Otrzymano pismo RZSW W Krośnie znak: w/s uzgodnienia projektu.
- Otrzymano opinię Projektanta do otrzymanego uzgodnienia Rejonowego Związku Spółek Wodnych w Krośnie.
- Przekazano do IK odpowiedzi w/s operatu wodnoprawnego.
- Przekazano do IK odpowiedź na raport wraz z planami sytuacyjnymi w w/s analizy powodziowej.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Branża Środowisko:
- Otrzymano decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla WMB – pismo Wójta Gminy Miejsce Piastowe
- Przekazano do IK korektę wniosków derogacyjnych.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Monitoring osuwisk:
- Analiza wyników z pomiarów w terenie i opracowanie raportu z monitoringu osuwisk za miesiąc grudzień.
- Dnia 4.01.2023 otrzymano pismo IK znak: 02B-3/030/S19-Dukla/IK/2022/1938
z dnia 3.01.2023r. w/s akceptacji raportu z monitoringu osuwisk za listopad 2022r. - Dnia 9.01.2022 otrzymano pismo IK znak: 02B-3/030/S19-Dukla/IK/2022/1938 z dnia 3.01.2023 w/s akceptacji raportu z monitoringu za listopad 2022r.
- Dnia 19.01.2023 przekazano do IK Raport nr 17 z monitoringu osuwisk (za 12.2022).
- Dnia 30-31.01.2023 odbyły się pomiary w terenie.
Inne opracowania:
- Przekazano do IK PDR rev.05 v2 w związku z uzyskanym uzgodnieniem tras objazdu przez GDDKiA.
- Przekazano do IK PSOR rew. 06.
- Przekazano do IK odpowiedzi na w/s PZOR.
- Przekazano do IK PW i PT w zakresie MOP b. architektoniczna i konstrukcyjna wraz z stanowiskiem do uwag IK.
Wniosek ZRID:
- W trakcie trwania procedury administracyjnej.
- Wykonano tłumaczenie dokumentacji w związku z wezwaniem Wojewody Podkarpackiego w zakresie oceny oddziaływania transgranicznego i wniosku o ZRID.
- Otrzymano pismo PUW znak: w/s ustosunkowania się do wniosku Stron w/s projektowanej granicy działki nr 635 obręb Zboiska.
- Przekazano do IK stanowisko do pisma PUW znak: w/s ustosunkowania się do wniosku Stron
- Wystąpiono do Wykonawcy sąsiedniego odcinka Dukla-Barwinek o przekazanie powierzchni pasa drogowego oraz aktualnej dokumentacji fotograficznej.
- Przekazano do IK KIP w odpowiedzi na pismo IK
- Przekazano do IK w wiadomości e-mail KIP z uwzględnionymi uwagami IK otrzymanymi za pismem znak: 02B-44/010/S19-Dukla/IK/2023/2064
z dnia 23.01.2023r. - Przekazano dokumentację KIP do tłumaczenia na język słowacki.
- Dnia 27.01.2023 Pełnomocnik otrzymał (do wiadomości) pisma RDOŚ znak: w/s ponownej oceny oddziaływania na środowisko. Pisma zostały skierowane do Wojewody Podkarpackiego, Prezydenta Miasta Krosna i MPGK w Krośnie. Termin udzielenia odpowiedzi przez Organy wynosi 7 dni od daty otrzymania pism.
Geotechnika:
- kontynuacja prac w zakresie PT geotechnika;
- Wykonawca przekazał Dokumentację badań geotechnicznych uzupełniających rew.04. Inżynier zaakceptował w/w opracowanie.
Opinie /uzgodnienia:
- Uzyskiwanie uzgodnień dokumentacji PW z jednostkami administracji publicznej
i gestorami sieci. - Otrzymano uzgodnienie PW sieci ORANGE.
- Otrzymano uzgodnienie MPGK Krosno Sp. z o.o. w zakresie kanalizacji sanitarnej pod drogą powiatową DP 1976R( km ok. 70+800).
- Otrzymano pismo Polaqua dot. uzgodnienia rozwiązań projektowych na styku.
- Otrzymano pismo firmy w/s uzgodnienia styku – przekazanie oryginalnych egzemplarzy.
Prace projektowe wykonane w okresie 01-31.12.2022r
Branża Drogowa:
- Przekazano do IK aktualizację PKN
- Otrzymano pismo firmy SWECO w/s uzgodnienia styku projektowanych odcinków S19 w rejonie węzła Dukla
- Przekazano do PUW w Rzeszowie dokumentację w zakresie wniosku w sprawie upoważnienia do udzielenia zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych wraz z załącznikami w odpowiedzi na pismo Urzędu
- Przekazano dokumentację dot. roboczych linii pasów drogowych
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT, PW, PR
Branża SZR:
- Wykonawca przekazał Projekt Zmiennej Organizacji Ruchu
- Wykonawca przekazał Projekt Systemu Zarządzania Ruchem
Mostowa:
- Opracowanie rozwiązań posadowienia dla obiektów w zakresie PT
- Przekazano do IK PT obiektów: 30_ES2_2, 36.2_WS_2_5, 42_MS_2_10, 44_PD 44, 46_WS 2_4.
- Przekazano do IK PT obiektów mostowych w zakresie : WS-2/1 oraz WS-2/2
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB
Branża Sanitarna:
- Przekazano PT z zakresu sieci gazowych średniego i wysokiego ciśnienia
- Przekazano do IK PW i STWiORB z zakresu sieci gazowych średniego i wysokiego ciśnienia w odpowiedzi na raport z weryfikacji IK nr 01S/2022/PW.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB
Branża Elektroenergetyczna:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB
Branża Teletechniczna:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB
Branża Melioracyjna:
- Dnia 07.12.2022r. otrzymano informację o ostateczności decyzji wodnoprawnej (decyzja stała się ostateczna dnia 15.11.2022r.)
- Skierowano ponownie pismo do RZSW w Krośnie wraz z dokumentacją projektową
Branża Środowisko:
- Kontynuacja prac na opracowaniem PT i PW w związku z otrzymanymi raportami z weryfikacji dokumentacji
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB
Monitoring osuwisk:
- Opracowanie wyników do raportu miesięcznego z osuwisk z pomiarów wykonanych w terminie 28-29.11.2022r.
- Przekazano do IK Raport nr 16 z monitoringu osuwisk (za listopad 2022r.)
Geodezja:
- Nie wykonywano prac
Inne opracowania:
- Wystąpiono do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie z prośbą o uzgodnienie tras objazdów w/s Planu działań ratowniczych.
Wniosek ZRID:
- W trakcie trwania procedury administracyjnej.
- Wojewoda Podkarpacki dnia 08.12.2022r. wydał obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego znak: N-VIII.7820.1.29.2022 w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
- Wojewoda Podkarpacki pismem znak: N-VIII.7820.1.29.2022r. z dnia 12.12.2022r. przekazał Postanowienie w/s przeprowadzenia postępowanie w/s transgranicznego oddziaływania i nałożył obowiązek sporządzenia stosownej dokumentacji
- Wojewoda Podkarpacki pismem znak: N-VIII.7820.1.29.2022 z dnia 15.12.2022r. wystąpił o uzgodnienie warunków realizacji inwestycji do RDOŚ w Rzeszowie
Geotechnika:
- Przekazano do weryfikacji przez Inżyniera PT (rew.5) i PW branży geotechnicznej wraz z odniesieniem się do treści uwag przedstawionych w raportach z weryfikacji IK;
- Montaż inklinometrów i piezometrów w terenie oraz były prowadzone dodatkowe prace badawcze podłoża na odcinku 72+450-72+550
Opinie /uzgodnienia:
- Uzyskiwanie uzgodnień dokumentacji PW z jednostkami administracji publicznej i gestorami sieci.
Skierowano do MPGK w Krośnie wniosek o uzgodnienie skorygowanego przebiegu kanalizacji sanitarnej w km 70+820.
Prace projektowe wykonane w okresie 01-31.11.2022r
Branża Drogowa:
- Opracowano dokumentację w zakresie roboczych linii granic pasów drogowych jezdni dodatkowych
- Przekazano wersję elektroniczną PT, PW, PR i STWiORB
- Przekazano dokumentację w zakresie wniosku o odstępstwo od warunków technicznych
- Otrzymano pismo Wojewody Podkarpackiego wzywające do usunięcia braków we wniosku o odstępstwo od WT
- Otrzymano robocze uwagi Weryfikatora dotyczące STWiORB branży drogowej
Branża SZR:
- Kontynuacja prac nad dokumentacją projektową
Branża Mostowa:.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW, PR i STWIORB.
Branża Sanitarna:
- Prace nad opracowaniami PW, PR i STWIORB w zakresie:
- Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej
- Przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej
- Budowa sieci wodociągowej dla MOP Równe
- Budowa kanalizacji deszczowej
- Budowa kanalizacji deszczowej na MOP Równe
- Prace nad opracowaniami PT w zakresie:
- Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej
- Przebudowa istniejących kanalizacji sanitarnych
- Budowa sieci wodociągowej dla MOP Równe
- Budowa kanalizacji deszczowej
- Budowa kanalizacji deszczowej na MOP
- Przekazano do Urzędu PW MPGK Krosno w celu uzgodnienia
- Przekazano do Urzędu PW Dukla w celu uzgodnienia.
- Przekazano do Urzędu PW GKiM Dukla w celu uzgodnienia
Branża Elektroenergetyczna:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW
- Prace nad opracowaniem PW, PR i STWIORB w zakresie tom MOP storna lewa i MOP storna prawa
Branża Melioracyjna:
- Prace nad PT, PW, PR, STWIORB w zakresie zbiorników
- Prace nad opracowaniem PT, PW, PR oraz STWIORB w zakresie przebudowy cieków naturalnych, rowów melioracyjnych i sieci drenarskich
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PW, PR, STWIORB
Branża Środowisko:
- Prace nad opracowaniem PW, PR i STWiORB branży dendrologicznej;
- Przekazano do RDOŚ oraz UG Miejsce Piastowe Aneks dla WMB zawierający uzupełnienia w zakresie uwag RDOŚ
- Przekazano opracowania PT w zakresie: Inwentaryzacja dendrologiczna wraz z planem wyrębu i Projekt nasadzeń
Monitoring osuwisk:
- Przekazanie dokumentacji PMGO
- Przekazano Raportu z monitoringu osuwisk za miesiąc październik 2022r.
- Dnia 28-29.11.2022 odbyły się pomiary w terenie w celu opracowania raportu za miesiąc listopad 2022r.
Geodezja:
- Uzupełnienie dokumentacji dot. projektów podziałów w PUW
Wniosek ZRID:
- W trakcie trwania procedury administracyjnej
Geotechnika:
- kontynuacja prac w zakresie PT geotechnika
- Przeprowadzenie badań terenowych (geofizycznych) uzupełniających w obrębie odwiertu ES-2/1-1 oraz wykonanie dodatkowego odwiertu kontrolnego,
- Przedłożenie dokumentacji badań podłoża gruntowego (badania geotechniczne uzupełniające)
Opinie /uzgodnienia:
- Uzyskiwanie uzgodnień dokumentacji PW z jednostkami administracji publicznej i gestorami sieci
SPOTKANIA:
- Dnia 25.10.2022r. odbyła się Rada Techniczna 37
- Dnia 9.11.2022r. odbyła się Rada Budowy nr 16
- Dnia 15.11.2022r. odbyła się Rada Techniczna 38
- Dnia 23.11.2022r. odbyła się Rada Techniczna nr 39
- Dnia 30.11.2022r. odbyła się Rada Techniczna nr 40
Prace projektowe wykonane w okresie 01-31.10.2022r
Branża Drogowa:
- Wykonano analizę dolnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni
- Złożono w PUW w Rzeszowie dokumentację PAB i PZT
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW
Branża SZR:
- Kontynuacja prac nad dokumentacją projektową
Branża Mostowa:
- Wykonawca przekazał do Inżyniera PT i PW dla 19 obiektów inżynierskich
- Złożono w PUW w Rzeszowie dokumentację PAB
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW
Branża Sanitarna i Gazowa:
- Wykonawca przekazał do Inżyniera Projekt techniczny, projekt wykonawczy wraz z przedmiarem robót i STWiORB; w zakresie:
- Przebudowa sieci gazowej średniego ciśnienia
- Przebudowa sieci gazowej wysokiego ciśnienia
- Budowa kanalizacji sanitarnej dla MOP Równe
- Przekazano do PSG dokumentację PAB gaz ŚC w celu uzgodnienia
- Złożono w PUW w Rzeszowie dokumentację PAB
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW
Branża Elektroenergetyczna:
- Złożono w PUW w Rzeszowie dokumentację PAB
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW
Branża Teletechniczna:
- Wykonawca przekazał do Inżyniera Projekt techniczny, projekt wykonawczy wraz z przedmiarem robót i STWiORB; w zakresie:
- Budowa kanału technologicznego,
- Przekazano wniosek o uzgodnienie dokumentacji PW przebudowy istniejących sieci telekomunikacyjnych
- Złożono w PUW w Rzeszowie dokumentację PAB
- Otrzymano uzgodnienie PAB w zakresie kolidujących sieci telekomunikacyjnych
- Otrzymano uzgodnienie PW w zakresie kolidujących sieci telekomunikacyjnych
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW
- Złożono w PUW w Rzeszowie dokumentację PAB
Branża Melioracyjna:
- Prace w zakresie uzgodnienia treści decyzji wodnoprawnej z RZGW, zwieńczone wydaniem decyzji wodnoprawnej
- PGW Wody Polskie wydało decyzję pozwolenia wodnoprawnego
- Rozwieziono obwieszczenie PGW WP do instytucji
- Złożono w PUW w Rzeszowie dokumentację
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PW
Branża Środowisko:
- Złożono w PUW w Rzeszowie Raport POOŚ
- Złożono w PUW w Rzeszowie dokumentację PAB
Monitoring osuwisk oraz badania geotechniczne:
- Przekazano do Inżyniera raport z monitoringu osuwisk za wrzesień 2022r
- Dnia 26-27.10.2022 odbyły się pomiary osuwisk w terenie oraz weryfikacja terenów predysponowanych osuwiskowo pod kątem wykonania dodatkowych punktów pomiarowych.
- Kontynuacja prac nad opracowaniem PMGO rew.04 oraz zweryfikowano w terenie lokalizacje nowych punktów.
Geodezja:
- Wykonywano prace w terenie w zakresie przedstawienia przyszłych granic działek na terenach Lasów Państwowych
- Wykonano dodatkowe pomiary linii energetycznych
- Wykonawca przekazał materiały geodezyjne zgodnie z Specyfikacją na Projektowanie
- Złożono w PUW w Rzeszowie dokumentację w zakresie projektów podziałów
Inne opracowania:
- Przekazano do Inżyniera i Zamawiającego Projekt Stałej Organizacji Ruchu
- Skierowano wystąpienie do Wykonawcy S19 odc. Dukla-Barwinek, tj. protokół uzgodnienia punktu styku oraz materiały w zakresie PSOR i SZR na styku opracowań, w celu wzajemnego uzgodnienia.
Wniosek ZRID:
- Otrzymano pismo Wojewody Podkarpackiego z wezwaniem PUW do uzupełnienia wniosku.
- Złożono w PUW w Rzeszowie odpowiedź na wezwanie wraz z załącznikami do wniosku ZRID celem uzupełnienia dokumentacji w odpowiedzi na wezwanie PUW
Geotechnika:
- Otrzymanie opieczętowanego przez Inżyniera Programu badań geotechnicznych uzupełniających w zakresie badań geofizycznych w pobliżu odwiertu ES-2/1-1. Kontynuacja badań geofizycznych w terenie
- Przekazano do Inżyniera projekt techniczny wraz odpowiedziami na uwagi
- Dnia 26.10.2022 złożono w PUW w Rzeszowie dokumentację PAB w związku z wezwaniem PUW
- W okresie sprawozdawczym prowadzono na terenie inwestycji badania geofizyczne i geotechniczne
SPOTKANIA:
- Dnia 04.10.2022r. odbyła się Rada Techniczna
- Dnia 11.10.2022r. odbyła się Rada Budowy
- Dnia 17.10.2022r. obyło się spotkanie w/s PMGO.
- Dnia 18.10.2022r. odbyła się Rada Techniczna
- Dnia 25.10.2022r. odbyła się Rada Techniczna
Prace projektowe wykonane w okresie 01-30.09.2022r
Branża Drogowa:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PAB do wniosku ZRID.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW.
- Akceptacja IK dotycząca rozliczenia minimum w zakresie infrastruktury pieszej i rowerowej.
- Wykonawca przekazał PAB i PZT wraz z odniesieniem do uwag z posiedzenia ZOPI
Branża SZR:
- Kontynuacja prac nad dokumentacją projektową
- Wykonawca przekazał do IK SZR
Mostowa:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PAB do wniosku ZRID.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW.
- Prace w zakresie opracowania STWiORB.
- Wykonawca przekazał rewizję PAB i PZT wraz z odniesieniem do uwag z posiedzenia ZOPI.
Branża Sanitarna:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PAB do wniosku ZRID.
- Otrzymano pismo z PSG Jasło z aneksem do WT sieci gazowej sc.
- Otrzymano pismo z PSG Jasło ws uzgodnienia PZT i PAB.
- Otrzymano pismo PSG Jasło z odpowiedzią na uzgodnienie lokalizacji ZZU.
Branża Elektroenergetyczna:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PAB do wniosku ZRID.
Branża Teletechniczna:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PAB do wniosku ZRID.
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PT i PW.
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PAB do wniosku ZRID.
Branża Melioracyjna:
- Kontynuacja prac w zakresie opracowania PAB do wniosku ZRID.
- Kontynuacja prac w zakresie PT i PW.
- Inżynier Kontraktu przekazał akceptację opracowania AHH
Branża Środowisko:
- Analiza uwag z posiedzenia ZOPI.
- Koordynacja Raportu OOŚ z projektem budowlanym.
- Przekazano do IK Inwentaryzacja dendrologiczna wraz z planem wyrębu.
- Przekazano stanowisko do protokołu z posiedzenia ZOPI w zakresie b. środowiskowej.
- Przekazano do IK opracowanie Raport ROOŚ.
- Otrzymano pismo IK dotyczące wstępnej akceptacji Wytwórni WMA Pustyny.
Monitoring osuwisk:
- Opracowanie wyników do raportu z monitoringu osuwisk.
- Opracowanie raportu miesięcznego z monitoringu osuwisk.
- Odbyły się pomiary w terenie w zakresie monitoringu osuwisk.
Geodezja:
- Kontynuacja prac nad opracowaniem dokumentacji geodezyjnej w zakresie projektów podziałów.
- Akceptacja IK mapy do celów projektowania dróg.
- Akceptacja linii rozgraniczających stałego i czasowego zajęcia.
- Prace nad opracowaniem dokumentacji dla Zamawiającego.
- Wprowadzenie zmian w zakresie linii wydzielających pasy dróg jezdni dodatkowych.
Wniosek ZRID:
- Zamawiający przekazał protokół z posiedzenia ZOPI
- Wykonawca przedłożył wniosek o ZRID do PUW
Geotechnika:
- Przekazanie do Inżyniera PMGO
- Kontynuacja badań geofizycznych w terenie.
Opinie / uzgodnienia:
- Uzyskano uzgodnienie PAB przebudowy gazu
- Uzyskano odpis protokołu z narady koordynacyjnej
- Otrzymano pozytywną opinię Gminy Dukla w/s PSOR.
- W trakcie uzyskiwania opinii do ZRID z art. 11b i 11d.
- Otrzymano pismo IK z opinią z przeglądu PSOR
SPOTKANIA:
- Dnia 01.09.2022r. obyło się posiedzenie ZOPI.
- Dnia 06.09.2022r. odbyła się Rada Techniczna nr 31.
- Dnia 13.09.2022r. odbyła się Rada Budowy nr 14.
- Dnia 14.09.2022r. odbyło się spotkanie w/s osuwisk z IK i Zamawiającym.
- Dnia 20.09.2022r. odbyła się Rada Techniczna nr 32.
Dnia 27.09.2022r. odbyła się Rada Techniczna nr 33.
Opinia dotycząca rozwiązań projektowych
- Dnia 26.09.2022r. Inżynier Kontraktu wydał pozytywną opinię dotyczącą rozwiązań projektowych zawartych w PB, stanowiących część wniosku o wydanie decyzji ZRiD.
Prace projektowe wykonane wg stanu na dzień 13.09.2022
Branża Drogowa:
- w dniu 01.09.2022 odbyło się posiedzenie ZOPI – zaakceptowano rozwiązania pod warunkiem wprowadzenia wniesionych uwag i zastrzeżeń
- w dniu 09.09.2022 Wykonawca PB-rew.06 uwzględniający uwagi ZOPI i z przeglądu poprzedniej wersji opracowania
- trwa przegląd PB-rew.6 w zakresie branży drogowej, mostowej, geotechnicznej, sanitarnej, architektoniczno-budowlanej i dendrologicznej – pozostałe branże zostały uprzednio zaakceptowane
- trwa przegląd PSOR-rew.04
- trwają prace nad PT i PW
Branża SZR:
- dnia 2.08.2022. Inżynier przekazał uzupełnienie stanowiska w/s rozwiązań SZR-rew.02 w zakresie przekazania wytycznych do opracowania Projektu Zmiennej Organizacji ruchu.
- PWITD pismem znak: WI.8140.9.1.2019.IX0337 z dnia 22.08.2022r. przekazał uzgodnienie rozwiązań w zakresie lokalizacji Systemu preselekcji wagowej przed MOP
- kontynuacja prac nad kolejna rewizją projektu SZR
Branża Mostowa:
- w dniu 01.09.2022 odbyło się posiedzenie ZOPI – zaakceptowano rozwiązania pod warunkiem wprowadzenia wniesionych uwag i zastrzeżeń
- w dniu 09.09.2022 Wykonawca PB-rew.06 uwzględniający uwagi ZOPI i z przeglądu poprzedniej wersji opracowania
- trwają prace nad PT i PW
Branża Sanitarna:
- w dniu 01.09.2022 odbyło się posiedzenie ZOPI – zaakceptowano rozwiązania pod warunkiem wprowadzenia wniesionych uwag i zastrzeżeń
- w dniu 09.09.2022 Wykonawca PB-rew.06 uwzględniający uwagi ZOPI i z przeglądu poprzedniej wersji opracowania
- trwają prace nad PT i PW
Branża Elektroenergetyczna:
- trwają prace nad PT i PW
Branża Teletechniczna:
- trwają prace nad PT i PW
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- w dniu 01.09.2022 odbyło się posiedzenie ZOPI – zaakceptowano rozwiązania pod warunkiem wprowadzenia wniesionych uwag i zastrzeżeń
- w dniu 09.09.2022 Wykonawca PB-rew.06 uwzględniający uwagi ZOPI i z przeglądu poprzedniej wersji opracowania
- trwają prace nad PT i PW
Branża Hydrotechniczna:
- w dniu 01.09.2022 odbyło się posiedzenie ZOPI – zaakceptowano rozwiązania pod warunkiem wprowadzenia wniesionych uwag i zastrzeżeń
- w dniu 09.09.2022 Wykonawca PB-rew.06 uwzględniający uwagi ZOPI i z przeglądu poprzedniej wersji opracowania
- trwają prace nad PT i PW
- trwa postepowanie administracyjne o wydanie pozwolenia wodnoprawnego
Branża Środowisko:
- zakończono inwentaryzacje środowiskową w terenie
- sporządzenie raportu uwzględniającego uwagi Inżyniera i Zamawiającego
- oczekiwanie na uzgodnienie II Raportu przez Centralę GDDKiA
Monitoring osuwisk:
- wykonano pomiary w terenie do raportu nr 12 za lipiec’2022
- opracowano i przekazano raport z monitoringu osuwisk nr 12 do Inżyniera Kontraktu;
- trwa przegląd raportu Nr 12
Geodezja:
- zaakceptowano MDCP
- zaakceptowano linie rozgraniczającego inwestycji i linie czasowego zajęcia
- weryfikacja części geodezyjnej wniosku o wydanie ZRiD
Geotechnika:
- w dniu 01.09.2022 odbyło się posiedzenie ZOPI – zaakceptowano rozwiązania pod warunkiem wprowadzenia wniesionych uwag i zastrzeżeń
- w dniu 09.09.2022 Wykonawca PB-rew.06 uwzględniający uwagi ZOPI i z przeglądu poprzedniej wersji opracowania
- trwają prace nad PT i PW
Wniosek ZRiD:
- kompletowanie dokumentów
- aktualizacja opinii i uzgodnień branżowych
- aktualizacja opinii organów
Spotkania i Rady:
- dnia 03.03.2022r odbyła się 28 Rada Techniczna,
- dnia 09.08.2022r odbyła się XIII Rada Budowy,
- dnia 17.08.2022r odbyła się 29 Rada Techniczna,
- dnia 23.08.2022r odbyła się 30 Rada Techniczna.
- dnia 01.09.2022 odbyło się posiedzenie ZOPI
- dnia 07.09.2022r odbyła się 31 Rada Techniczna.
Zaawansowanie prac projektowych:
– projekt budowlany – 100% (przed złożeniem wniosku o ZRiD)
– projekt techniczny – w toku
– projekt wykonawczy – w toku
Opis prac projektowych –w miesiącu sprawozdawczym Wykonawca realizował następujące czynności (16.05.2022 r.-25.05.2022 r.):
Branża Drogowa:
- w dniu 06.05.2022 odbyło się posiedzenie ZOPI
- weryfikacja ustaleń protokołu ZOPI
- w dniu 12.05.2022 został złożony wniosek o wydanie decyzji ZRiD na bazie rozwiązań projektowych PB-rew.03
- w dniu 16.05.2022 PUW skierował wezwanie o uzupełnienie wniosku ZRiD
- wprowadzanie uwag do dokumentacji projektowej
- trwa weryfikacja PSOR, PDzR i materiałów do Audytu BRD
Branża SZR:
- trwa weryfikacja opracowania w dostosowaniu do PB-rew.03
Branża Mostowa:
- wprowadzanie uwag do dokumentacji projektowej PB-rew.03
- trwa weryfikacja opracowania związanego z system rozwiązań zapewniających dostęp od obiektu inżynierskiego w celach utrzymaniowych
Branża Sanitarna:
- odbyła się narada koordynacyjna w zakresie uzgodnienia przebiegu urządzeń infrastruktury technicznej.
- złożono wystąpienia o uzgodnienie branżowe dokumentacji PAB-rew.03 do uzgodnienia przez gestorów sieci
Branża Elektroenergetyczna:
- odbyła się narada koordynacyjna w zakresie uzgodnienia przebiegu urządzeń infrastruktury technicznej.
- złożono wystąpienia o uzgodnienie branżowe dokumentacji PAB-rew.03 do uzgodnienia przez gestorów sieci
Branża Teletechniczna:
- odbyła się narada koordynacyjna w zakresie uzgodnienia przebiegu urządzeń infrastruktury technicznej.
- złożono wystąpienia o uzgodnienie branżowe dokumentacji PAB-rew.03 do uzgodnienia przez gestorów sieci
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- wprowadzanie uwag do dokumentacji projektowej PB-rew.03
Branża Melioracyjna:
- opracowano rewizję operatu wodnoprawnego uwzgledniającego uwagi Inżyniera i organu wodnego.
- przekazano modele hydrologiczne do PWG WP w celu ich uzgodnienia.
Branża Środowisko:
- kontynuowanie analizy środowiskowej i inwentaryzacji przyrodniczej w terenie;
- wprowadzanie uwag do raportu ponownej oceny w odniesieniu do rozwiązań zawartych w PAB rew.03
Monitoring osuwisk:
- wykonano pomiary w terenie do raportu nr 10 za maj’2022
- opracowano i przekazano raport z monitoringu osuwisk nr 9 za miesiąc kwiecień do Inżyniera Kontraktu;
Geodezja:
- trwa weryfikacja MDCP
- kontynuacja prac związanych z wykonaniem projektu podziałów
- weryfikacja części map podziałowych przez PODGiK
Geotechnika:
- trwa weryfikacja dokumentacji badań geotechnicznych uzupełniających rew. 01.
- trwa weryfikacja PAB w zakresie zabezpieczenia osuwisk rew. 01.
Opis prac projektowych –w miesiącu sprawozdawczym Wykonawca realizował następujące czynności (04.05.2022 r.-16.05.2022 r.):
Branża Drogowa:
- Opracowano rewizję 03 PAB i PZT,
- Skierowano wystąpienia do organów w zakresie art. 11d i 11 d specustawy drogowej, uzyskano część opinii
- opracowano wizualizację 3D oraz prezentację na ZOPI,
- w dniu 06.05.2022 odbyło się posiedzenie ZOPI
- w dniu 12.05.2022 został złożony wniosek o wydanie decyzji ZRiD na bazie rozwiązań projektowych PB-rew.03
Branża SZR:
- opracowano dokumentację w dostosowaniu do rewizji 03 PAB.
Branża Mostowa:
- opracowano rewizję 03 PAB.
Branża Sanitarna:
- opracowano rewizję 03 PAB
- odbyła się narada koordynacyjna w zakresie uzgodnienia przebiegu urządzeń infrastruktury technicznej.
- złożono wystąpienia o uzgodnienie branżowe dokumentacji PAB-rew.03 do uzgodnienia przez gestorów sieci
Branża Elektroenergetyczna:
- opracowano rewizję 03 PAB
- odbyła się narada koordynacyjna w zakresie uzgodnienia przebiegu urządzeń infrastruktury technicznej.
- złożono wystąpienia o uzgodnienie branżowe dokumentacji PAB-rew.03 do uzgodnienia przez gestorów sieci
Branża Teletechniczna:
- wprowadzenie ewentualnych zmian do dokumentacji projektowej – doszczegółowienie projektu PAB
- odbyła się narada koordynacyjna w zakresie uzgodnienia przebiegu urządzeń infrastruktury technicznej.
- złożono wystąpienia o uzgodnienie branżowe dokumentacji PAB-rew.03 do uzgodnienia przez gestorów sieci
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- opracowano rewizję 03 PAB
Branża Melioracyjna:
- opracowano rewizję 03 PAB i przedłożono do Inżyniera Kontraktu
- opracowano operat wodnoprawny do rewizji 03 PAB.
- przekazano modele hydrologiczne do PWG WP w celu ich uzgodnienia.
Branża Środowisko:
- kontynuowanie analizy środowiskowej i inwentaryzacji przyrodniczej w terenie;
- opracowano raport ponownej oceny w odniesieniu do rozwiązań zawartych w PAB rew.03
Monitoring osuwisk:
- wykonano pomiary w terenie do raportu nr 10 za maj’2022
- opracowano i przekazano raport z monitoringu osuwisk nr 8 za miesiąc marzec do Inżyniera Kontraktu;
Geodezja:
- kontynuacja prac związanych z wykonaniem projektu podziałów
- przedłożono MDCP uwzględniającą porównanie z ortofotomapą.
Geotechnika:
- Wykonawca przekazał do Inżyniera i Zamawiającego dokumentacje badań geotechnicznych uzupełniających rew. 01.
- Opracowano i przekazano do weryfikacji PAB w zakresie zabezpieczenia osuwisk oraz PT geotechniczny rew. 01.
Opis prac projektowych –w miesiącu sprawozdawczym Wykonawca realizował następujące czynności (25.04.2022 r.-04.05.2022 r.):
Branża Drogowa:
- Opracowano rewizję 03 PAB, PZT i przedłożono do Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego wraz z stanowiskiem do uwag,
- Skierowano wystąpienia do organów w zakresie art. 11d i 11 d specustawy drogowej
- opracowano wizualizację 3D oraz prezentację na ZOPI,
Branża SZR:
- opracowano dokumentację w dostosowaniu do rewizji 03 PAB.
Branża Mostowa:
- opracowano rewizję 03 PAB i przedłożono do Inżyniera Kontraktu w odniesieniu do otrzymanych raportów z weryfikacji.
Branża Sanitarna:
- opracowano rewizję 03 PAB
- złożono materiały do przeprowadzenia narady koordynacyjnej, której termin został ustalony na 20.04-2.05.2022r.
- przedłożono dokumentacji PAB do uzgodnienia przez gestorów sieci
Branża Elektroenergetyczna:
- opracowano rewizję 03 PAB
- złożono materiały do przeprowadzenia narady koordynacyjnej, której termin został ustalony na 20.04-2.05.2022r.
- przygotowano dokumentację PAB do uzgodnienia z gestorami sieci
Branża Teletechniczna:
- wprowadzenie ewentualnych zmian do dokumentacji projektowej – doszczegółowienie projektu PAB
- złożono materiały do przeprowadzenia narady koordynacyjnej, której termin został ustalony na 20.04-2.05.2022r.
- przedłożenie dokumentacji PAB do uzgodnienia przez gestorów sieci
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- opracowano rewizję 03 PAB i przedłożono do Inżyniera Kontraktu
Branża Melioracyjna:
- opracowano rewizję 03 PAB i przedłożono do Inżyniera Kontraktu
- opracowano operat wodnoprawny do rewizji 03 PAB.
- przekazano modele hydrologiczne do PWG WP w celu ich uzgodnienia.
Branża Środowisko:
- kontynuowanie analizy środowiskowej i inwentaryzacji przyrodniczej w terenie;
- opracowano stanowisko projektanta do raportów z weryfikacji Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego do raportu ponownej oceny oddziaływania na środowisko
- opracowano raport ponownej oceny w odniesieniu do rozwiązań zawartych w PAB rew.03
Monitoring osuwisk:
- wykonano terminie 27-28.04.2022 pomiary w terenie do raportu nr 9
- opracowano i przekazano raport z monitoringu osuwisk nr 8 za miesiąc marzec do Inżyniera Kontraktu;
Geodezja:
- kontynuacja prac związanych z wykonaniem projektu podziałów
- przedłożono MDCP w odpowiedzi na uwagi Inżyniera Kontraktu w zakresie porównania MDCP z ortofotomapą.
Geotechnika:
- Wykonawca przekazał do Inżyniera i Zamawiającego dokumentacje badań podłoża rew. 01.
- Opracowano i przekazano do weryfikacji PAB w zakresie zabezpieczenia osuwisk oraz PT geotechniczny rew. 01.
Opis prac projektowych –w miesiącu sprawozdawczym Wykonawca realizował następujące czynności (05.04.2022 r.-25.04.2022 r.):
Branża Drogowa:
- Opracowanie rewizji PAB rew. 03 w odniesieniu do uwag IK do dokumentacji PAB rew.2 oraz wprowadzonych zmian w rozwiązaniach projektowych;
- wystąpienia do organów w zakresie opinii z art. 11d specustawy;
- opracowanie linii rozgraniczających w celu uzgodnienia z Inwestorem.
- Opracowano dokumentację w zakresie materiałów na ZOPI (wizualizacja oraz prezentacja)
Branża SZR:
- opracowanie rewizji dokumentacji w odniesieniu do uwag Inżyniera Kontraktu oraz zmian w rozwiązaniach drogowych;
Branża Mostowa:
- opracowanie rewizji dokumentacji w odniesieniu do ewentualnych uwag IK i aktualizacji rozwiązań branży drogowej, hydrologicznej.
- przygotowanie wniosków w zakresie uzgodnień z jednostkami administracji publicznej
- przekazanie rewizji 03 PAB
Branża Sanitarna:
- opracowanie rewizji dokumentacji w odniesieniu do ewentualnych uwag IK i aktualizacji rozwiązań branży drogowej, hydrologicznej itp. przygotowanie wniosków w zakresie uzgodnień z gestorami
- przekazanie rewizji 03 PAB
- przygotowanie materiałów do przeprowadzenia narady koordynacyjnej.
Branża Elektroenergetyczna:
- monitorowanie korespondencji przychodzącej w zakresie WT;
- weryfikacja otrzymanych warunków technicznych – przygotowanie opinii Projektanta;
- aktualizacja opracowań do otrzymanych WT
- przekazanie rewizji 03 PAB
- przygotowanie wniosków w zakresie uzgodnień z gestorami
- przygotowanie materiałów do przeprowadzenia narady koordynacyjnej.
Branża Teletechniczna:
- przekazanie rewizji 03 PAB
- opracowanie rewizji dokumentacji w odniesieniu do ewentualnych uwag IK
- przygotowanie materiałów do przeprowadzenia narady koordynacyjnej.
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- przekazanie rewizji 03 PAB
Branża Melioracyjna:
- przekazanie rewizji 03 PAB
- weryfikacja rozwiązań stanowiących operat wodnoprawny celem uzyskania decyzji wodnoprawnej.
- Opracowanie analizy zagrożenia powodziowego
Branża Środowisko:
- kontynuowanie analizy środowiskowej i inwentaryzacji przyrodniczej w terenie;
- prace w zakresie Raportu POOS;
Monitoring osuwisk:
- wykonano pomiary w terenie
- opracowanie Raportu z monitoringu osuwisk nr 9 za miesiąc marzec.
Geodezja:
- Przygotowanie materiałów do wykonania podziałów w zakresie badania ksiąg wieczystych dla działek objętych projektem podziału.
- Opracowywanie projektów podziałów.
- Przekazanie uzupełnienia MDCP
Geotechnika:
- Przekazano do Inżyniera projekt geotechniczny.
Opis prac projektowych –w miesiącu sprawozdawczym Wykonawca realizował następujące czynności (08.03.2022 r. – 05.04.2022 r.):
Branża Drogowa:
- Opracowanie rewizji PAB rew. 02 w odniesieniu do uwag IK do dokumentacji PAB rew. ,01 oraz wprowadzonych zmian w rozwiązaniach projektowych
- przygotowanie wystąpień do organów w zakresie opinii z art. 11d specustawy
- opracowanie linii rozgraniczających w celu uzgodnienia z Inwestorem
- Opracowano dokumentację w zakresie materiałów na ZOPI (wizualizacja oraz prezentacja)
Branża SZR:
- opracowanie rewizji dokumentacji w odniesieniu do uwag Inżyniera Kontraktu oraz zmian w rozwiązaniach drogowych;
Branża Mostowa:
- opracowanie rewizji dokumentacji w odniesieniu do ewentualnych uwag IK i aktualizacji rozwiązań branży drogowej, hydrologicznej.
- przygotowanie wniosków w zakresie uzgodnień z jednostkami administracji publicznej
- przekazanie rewizji 02 PAB
Branża Sanitarna:
- oczekiwanie na protokół z weryfikacji Inżyniera Kontraktu dokumentacji PAB rew. 01
- opracowanie rewizji dokumentacji w odniesieniu do ewentualnych uwag IK i aktualizacji rozwiązań branży drogowej, hydrologicznej itp. przygotowanie wniosków w zakresie uzgodnień z gestorami
- przekazanie rewizji 02 PAB
- przygotowanie materiałów do przeprowadzenia narady koordynacyjnej.
Branża Elektroenergetyczna:
- monitorowanie korespondencji przychodzącej w zakresie WT;
- weryfikacja otrzymanych warunków technicznych – przygotowanie opinii Projektanta;
- oczekiwanie na protokół z weryfikacji Inżyniera Kontraktu dokumentacji PAB rew. 01
- aktualizacja opracowań do otrzymanych WT
- opracowanie rewizji dokumentacji w odniesieniu do ewentualnych uwag IK
- przygotowanie wniosków w zakresie uzgodnień z gestoram
- przygotowanie materiałów do przeprowadzenia narady koordynacyjnej.
Branża Teletechniczna:
- oczekiwanie na protokół z weryfikacji Inżyniera Kontraktu dokumentacji PAB rew. 01
- opracowanie rewizji dokumentacji w odniesieniu do ewentualnych uwag IK
- przygotowanie materiałów do przeprowadzenia narady koordynacyjnej.
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- brak koniecznych prac projektowych
Branża Melioracyjna:
- oczekiwanie na protokół z weryfikacji Inżyniera Kontraktu dokumentacji PAB rew. 01
- opracowanie rewizji dokumentacji w odniesieniu do ewentualnych uwag IK
- złożenie operatu wodnoprawnego do Wód Polskich celem uzyskania decyzji wodnoprawnej.
- Opracowanie analizy zagrożenia powodziowego
Branża Środowisko:
- kontynuowanie analizy środowiskowej i inwentaryzacji przyrodniczej w terenie;
- oczekiwanie na opinię z weryfikacji Inżyniera Kontraktu i Inwestora do Raportu POOS;
Monitoring osuwisk:
- Przekazano do Inżyniera Kontraktu Raport nr 7 z monitoringu osuwisk
- wykonano pomiary w terenie dnia 30-31.03.2022r
- opracowanie Raportu z monitoringu osuwisk nr 8 za miesiąc marzec.
Geodezja:
- Przygotowanie materiałów do wykonania podziałów w zakresie badania ksiąg wieczystych dla działek objętych projektem podziału.
- Dnia 24.03.2022 odbyło się spotkanie w/s projektowanej linii rozgraniczającej pas drogowy inwestycji.
- Opracowywanie projektów podziałów.
Geotechnika:
- Pismem znak: PE/S19/MPr/Z/MPr/809/2022 z dnia 21.02.2022r. Wykonawca przekazał do Inżyniera dokumentację badań geotechnicznych uzupełniających.
- Przekazano do Inżyniera projekt geotechniczny.
Opis prac projektowych –w miesiącu sprawozdawczym Wykonawca realizował następujące czynności (22.02.2022 r. – 08.03.2022 r.):
Branża Drogowa:
- weryfikacja uwag Inżyniera Kontraktu do dokumentacji PAB rew. 00;
- opracowano dokumentację PAB rew.01 w odniesieniu do raportów z weryfikacji Inżyniera Kontraktu i przekazano do GW
- opracowano i przekazano dokumentację w zakresie:
– analizy komunikacyjnej
– analizy utrzymaniowej
– analizy braku konieczności stosowania ograniczenia prędkości dopuszczalnej w odniesieniu do raportu z weryfikacji Inżyniera
- opracowano dane do operatu wodnoprawnego.
- korygowano dokumentację w obrębie przekrojów stykowych w nawiązaniu do uwag weryfikatora i Zamawiającego.
- Wdrożenie zmian projektowych w zakresie przebiegu drogi krajowej DK19 oraz lokalizacji MOP
Branża SZR:
- weryfikacja i wdrożenie uwag Inżyniera:
Branża Mostowa:
- Kontynuacja analizy uwag Inżyniera Kontraktu. Wdrożenie uwag do projektu.
- Przekazano argumentację dot. kąta skrzyżowania obiektów w nawiązaniu do uwag weryfikatora
- Przekazano dokumentację PAB rew. 01 do weryfikacji
- opracowano dane do operatu wodnoprawnego.
Branża Sanitarna:
- analiza uwag weryfikacyjnych Inżyniera Kontraktu. Wdrożenie do projektu.
- przekazano dokumentację PAB rew. 01 do weryfikacji.
- opracowano dane do operatu wodnoprawnego
- weryfikacja rozwiązań w zakresie systemu odwodnienia.
Branża Elektroenergetyczna:
- monitorowanie korespondencji przychodzącej w zakresie WT;
- weryfikacja otrzymanych warunków technicznych – przygotowanie opinii Projektanta;
- analiza uwag z weryfikacji dokumentacji PAB przez Inżyniera Kontraktu. Wdrożenie do projektu.
- opracowano dokumentację PAB rew.01 i przygotowano do przekazania do weryfikacji,
- opracowano roboczy profil podłużny linii 110kV.
- opracowano i przekazano dane do operatu wodnoprawnego.
Branża Teletechniczna:
- analiza uwag z weryfikacji dokumentacji PAB przez Inżyniera Kontraktu. Wdrożenie do projektu.
- opracowano dane do operatu wodnoprawnego.
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- Dokumentacja została pozytywnie zaopiniowana przez Inżyniera Kontraktu. Nie wniesiono uwag w tym zakresie
Branża Melioracyjna:
- analiza uwag z weryfikacji dokumentacji PAB rew00 przez Inżyniera Kontraktu.
- przekazano dokumentację w zakresie AHH po uwagach Inżyniera.
- prace nad przygotowaniem operatu wodno-prawnego. Przygotowanie operatu do złożenia wraz z wnioskiem do PGW Wody Polskie.
Branża Środowisko:
- analiza uwag z weryfikacji raportu POOS przedłożonego przez Wykonawcę dnia 18.01.2022r,
- dnia 17.02.2022 odbyło się spotkanie z RDOŚ wraz z przedstawicielami Zamawiającego, Inżyniera Kontraktu, Wykonawcy i Projektanta w/s wyjść poza decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach,
- w dniu 31.01.2022r. pobrano próbki do badania celem wykonania raportu w zakresie zanieczyszczenia środowiska gruntowego. Na podstawie wyników badań opracowywany jest raport uszczegóławiający o stanie zanieczyszczenia środowiska gruntowego, który będzie załącznikiem raportu POOS
- w dniach 26-27.02.2022 przeprowadzono wizję w terenie w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej,
- przekazano PAB rew. 01 w zakresie branży dendrologicznej.
Monitoring osuwisk:
- opracowano i przekazano raport z monitoringu osuwisk nr 6 za miesiąc styczeń;
- wykonano pomiary w terenie w dniach 24-25.02.2021r. w celu pozyskania danych do raportu z monitoringu nr 7 za miesiąc luty;
Geodezja:
- Wykonawca przedłożył do Inżyniera Kontraktu MDCP w zakresie zgodnym z SP.
- otrzymano pozytywny protokół z weryfikacji zgłoszonych prac geodezyjnych.
- przygotowanie materiałów do wykonania podziałów w zakresie badania ksiąg wieczystych dla działek objętych projektem podziału.
- wykonano dodatkowe pomiary linii 110kV (przęsła 78-79-80).
Geotechnika:
- przekazano do Inżyniera dokumentację badań geotechnicznych uzupełniających.
- trwają prace nad projektem wzmocnienia podłoża i stateczności skarp.
Pozostałe działania:
- przygotowanie opinii do uzyskanych warunków technicznych przebudowy kolidującej infrastruktury;
- w okresie sprawozdawczym Wykonawca skierował do Zamawiającego wystąpienie o podpisanie protokołu uzgodnienia styku od strony Dukli w km 78+276,21. Trwa weryfikacja przekazanych danych w odniesieniu do przekazanych uprzednio uwag pismem O/RZ.KP-9.4170.7.57.2021.JN z dnia 20.12.2021. Wykonawca pismem znak: PE/S19/MPr/Z/MPr/637/2022 z dnia 22.01.2022r. przekazał do Zamawiającego protokół uzgodnienia punktu styku (km 68+200,00) wraz ze stosownymi załącznikami graficznymi. Pismem znak: O/RZ.KP-9.4170.7.4.202.KW z dnia 21.02.2022r. Zamawiający przekazał swoje uwagi.
- wystosowano monity do jednostek organizacji publicznej i gestorów w zakresie pozyskania koniecznych danych do projektowania;
Opis prac projektowych –w miesiącu sprawozdawczym Wykonawca realizował następujące czynności (01.02.2022 r. – 22.02.2022 r.):
Branża Drogowa:
- przekazano do weryfikacji PAB-rew. układu drogowego, projektu ogrodzeń, projektu przepustów kołowych z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
- weryfikacja projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
- opracowano i przekazano opinie projektanta do otrzymanych pism jednostek administracji publicznej;
- przekazanie dodatkowych opracowań w zakresie odwodnienia
Branża SZR:
- weryfikacja opracowania PAB z uwzględnieniem uwag Inżyniera
Branża Mostowa:
- przekazano do weryfikacji PAB-rew.1 obiektów MS 2/2, ES 2/1 i MS 9
- przekazano do weryfikacji analizę hydrologiczno-hydrauliczna
- weryfikacja projektów architektoniczno-budowlanych dla wszystkich pozostałych obiektów oraz konstrukcji oporowych z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
Branża Sanitarna:
- wykonano weryfikację otrzymanych warunków technicznych – przygotowano opinię przez Projektanta;
- weryfikacja projektu architektoniczno-budowlanego w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, przebudowy sieci wodociągowych, sanitarnych i gazowych z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
- przekazano do weryfikacji PAB-rew.1 budowa zbiorników z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
Branża Elektroenergetyczna:
- monitorowano korespondencję przychodzącej w zakresie WT;
- wykonano weryfikację otrzymanych warunków technicznych – przygotowano opinię Projektanta;
- weryfikacja projektu architektoniczno-budowlanego w zakresie budowy zasilania, oświetlenia oraz przebudów sieci nN i SN z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
- ponownie skierowano wystąpienia do PGE Rejon w Krośnie odnośnie wydania warunków na przebudowę istniejącej infrastruktury w pasie drogi S19;
Branża Teletechniczna:
- monitorowano korespondencję przychodzącą w zakresie WT;
- wykonano weryfikację otrzymanych warunków technicznych – przygotowano opinię Projektanta;
- weryfikacja projektu architektoniczno-budowlanego w zakresie budowy kanału technologicznego i przebudowy sieci telekomunikacyjnych z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- weryfikacja projektu architektoniczno-budowlanego budynków na MOP-ach i małej architektury z uwzględnieniem uwag Inżyniera.
Branża Melioracyjna:
- przekazano do weryfikacji PAB-rew.1 branży hydrotechnicznej z uwzględnieniem uwag Inżyniera
Branża Środowisko:
- weryfikacja Raportu pOOS z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
- przekazano do weryfikacji PAB-rew.1 branży dendrologicznej z uwzględnieniem uwag Inżyniera
- spotkanie konsultacyjne w RDOś w Rzeszowie z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy i Inżyniera
Monitoring osuwisk:
- opracowano i przekazano do przeglądu raport z monitoringu osuwisk nr 6 za miesiąc styczeń’2022;
Geodezja:
- przekazano do weryfikacji MDCP z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
Geotechnika:
- kontynuacja badań terenowych oraz systematyczne przekazywanie materiału badawczego do laboratorium;
- przekazywanie wyników badań do poszczególnych Zespołów projektowych;
- przekazanie do weryfikacji Projektu Badań Geotechnicznych uzupełniających na bazie pomiarów terenowych.
- przekazanie do weryfikacja Opinii Geotechnicznej w odniesieniu do otrzymanych uwag Inżyniera
Pozostałe działania:
- Wystosowano monity do jednostek organizacji publicznej i gestorów w zakresie pozyskania koniecznych danych do projektowania;
Opis prac projektowych –w miesiącu sprawozdawczym (01.01.2022 r. – 31.01.2022 r.) Wykonawca realizował następujące czynności:
Branża Drogowa:
- weryfikacja projektu architektoniczno-budowlany układu drogowego, projektu ogrodzeń, projektu przepustów kołowych z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
- weryfikacja projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
- weryfikacja opracowania w zakresie pasów utrzymaniowych z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
- weryfikacja opracowania w zakresie analizy komunikacyjną działek przyległych do pasa drogowego z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
- opracowano i przekazano opinie projektanta do otrzymanych pism jednostek administracji publicznej;
- dokonano uzgodnienia styku dla projektowanego odcinka z firma ALDESA, przekazano draft protokołu do uzgodnienia styku południowego od strony Dukli;
- opracowano i przekazano wystąpienia do zarządców dróg w zakresie uzgodnienia przyjętego przekroju ruchowego dróg, w obrębie pasa drogi S19;
Branża SZR:
- weryfikacja opracowania PAB z uwzględnieniem uwag Inżyniera
Branża Mostowa:
- weryfikacja projekty architektoniczno-budowlane dla wszystkich obiektów oraz konstrukcji oporowych z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
Branża Sanitarna:
- wykonano weryfikację otrzymanych warunków technicznych – przygotowano opinię przez Projektanta;
- weryfikacja projektu architektoniczno-budowlany w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, przebudowy sieci wodociągowych, sanitarnych i gazowych
z uwzględnieniem uwag Inżyniera; - skierowano pisemne wystąpienia do UGiM Dukla w sprawie planowanej budowy kanalizacji, będącej przedmiotem odrębnej inwestycji kolidującej z S19, przeprowadzono spotkanie konsultacyjne z w przedmiotowej sprawie.
Branża Elektroenergetyczna:
- monitorowano korespondencję przychodzącej w zakresie WT;
- wykonano weryfikację otrzymanych warunków technicznych – przygotowano opinię Projektanta;
- weryfikacja projektu architektoniczno-budowlanego w zakresie budowy zasilania, oświetlenia oraz przebudów sieci nN i SN z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
- ponownie skierowano wystąpienia do PGE Rejon w Krośnie odnośnie wydania warunków na przebudowę istniejącej infrastruktury w pasie drogi S19;
Branża Teletechniczna:
- monitorowano korespondencję przychodzącą w zakresie WT;
- wykonano weryfikację otrzymanych warunków technicznych – przygotowano opinię Projektanta;
- weryfikacja projektu architektoniczno-budowlanego w zakresie budowy kanału technologicznego i przebudowy sieci telekomunikacyjnych z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- weryfikacja projektu architektoniczno-budowlanego budynków na MOP-ach i małej architektury z uwzględnieniem uwag Inżyniera.
Branża Melioracyjna:
- weryfikacja projektu architektoniczno-budowlanego z uwzględnieniem uwag Inżyniera;
- opracowano stanowisko Wykonawco do uwag Inżyniera Kontraktu w zakresie analizy hydrauliczno-hydrologicznej wraz z propozycją obliczeń dla dwóch obiektów wskazanych w piśmie Inżyniera. W tej sprawie odbyło się spotkanie Wykonawcy, Inżyniera i Zamawiającego celem omówienia uwag oraz podjęto ustalenia w przedmiotowej sprawie.
Branża Środowisko:
- w dniach 20-22.01.2022 obyła się inwentaryzacja przyrodnicza w terenie;
- opracowano i przekazano do weryfikacji Inżyniera Raport pOOS;
- przygotowano uzupełnienie uzasadnienia w zakresie wykazu wyjść poza linię DŚU (zostało odrzucone prze Inżyniera).
- wykonano badania wstępne zanieczyszczenia gruntu oraz opracowano Raport z badań. Dnia 01.2022 pobrano próbki do badań szczegółowych.
Monitoring osuwisk:
- opracowano i przekazano do przeglądu raport z monitoringu osuwisk nr 5 za miesiąc grudzień;
- wykonano pomiary w terenie w dniach 26-27.01.2022 w celu pozyskania danych do raportu z monitoringu nr 6 za miesiąc styczeń 2022;
Geodezja:
- opracowanie granic działek ewidencyjnych;
- otrzymano protokół PODGiK nr 640.3115.2021_25357
z pozytywnym wynikiem z weryfikacji;
- zgłoszono do ośrodka poszerzenie zakresu MDCP w skutek ustaleń z Zamawiającym i IK w zakresie rozwiązań projektowych systemu odwodnienia;
- prace w terenie w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych dla poszerzeń MDCP;
- wykonano pomiar w terenie linii 110 kV (przęsła 78-79-80) oraz linii SN (nad DK19).
Geotechnika:
- kontynuacja badań terenowych oraz systematyczne przekazywanie materiału badawczego do laboratorium;
- przekazywanie wyników badań do poszczególnych Zespołów projektowych;
- praca nad kompleksową dokumentacją, która zostanie przedłożona do Inżyniera i Zamawiającego.
- weryfikacja opinii geotechnicznej w odniesieniu do otrzymanych uwag Inżyniera
Pozostałe działania:
- W dniu 13.01.2022 odbyło się spotkanie Wykonawców sąsiednich odcinków (STRABAG/ALDESA) w sprawie uzgodnienia punktu styku, w trakcie którego dokonano podpisania stosownego protokołu. W spotkaniu uczestniczyli Kierownicy Projektów i Inżynierowie Kontraktu obydwu zadań.
- W okresie sprawozdawczym Wykonawca skierował do Zamawiającego wystąpienie o podpisanie protokołu uzgodnienia styku od strony Dukli w km 78+276,21. Trwa weryfikacja przekazanych danych w odniesieniu do przekazanych uprzednio uwag pismem O/RZ.KP-9.4170.7.57.2021.JN z dnia 20.12.2021.
- Wystosowano monity do jednostek organizacji publicznej i gestorów w zakresie pozyskania koniecznych danych do projektowania;
Opis prac projektowych –w miesiącu sprawozdawczym (01.01.2022 r. – 25.01.2022 r.) Wykonawca realizował następujące czynności:
Branża Drogowa:
- opracowano i przekazano do przeglądu Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt architektoniczno-budowlany układu drogowego, projektu ogrodzeń, projektu przepustów kołowych;
- opracowano i przekazano do przeglądu Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt zagospodarowania terenu;
- weryfikacja opracowania w zakresie pasów utrzymaniowych w odniesieniu do uwag Inżyniera;
- weryfikacja opracowania dotyczącego analizy komunikacyjnej działek przyległych do pasa drogowego w odniesieniu do uwag Inżyniera i Zamawiającego;
- opracowano i przekazano opinie projektanta do otrzymanych pism jednostek administracji publicznej;
- uzgodniono styku dla projektowanego odcinka od strony północne (firma ALDESA);
- opracowano i przekazano wystąpienia do zarządców dróg w zakresie uzgodnienia przyjętego przekroju ruchowego dróg, w obrębie pasa drogi S19;
Branża SZR:
- opracowano projekt architektoniczno-budowlany i przekazano do przeglądu dokumentację do Inżyniera Kontraktu i Inwestora;
Branża Mostowa:
- opracowano i przekazano do przeglądu Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekty architektoniczno-budowlane dla wszystkich obiektów oraz konstrukcji oporowych;
- opracowano i przekazano uzasadnienie dla obiektów, których kąt skrzyżowania jest inny niż 90° do Inżyniera Kontraktu i Inwestora;
Branża Sanitarna:
- monitorowano korespondencję przychodzącą w zakresie WT;
- wykonano weryfikację otrzymanych warunków technicznych – przygotowano opinię przez Projektanta;
- opracowano i przekazano do przeglądu Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt architektoniczno-budowlany w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, przebudowy sieci wodociągowych, sanitarnych i gazowych;
- skierowano pisemne wystąpienia do UGiM Dukla w sprawie planowanej budowy kanalizacji, będącej przedmiotem odrębnej inwestycji kolidującej z S19.
Branża Elektroenergetyczna:
- monitorowano korespondencję przychodzącej w zakresie WT;
- wykonano weryfikację otrzymanych warunków technicznych – przygotowano opinię Projektanta;
- opracowano i przekazano do przeglądu Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt architektoniczno-budowlany w zakresie budowy zasilania, oświetlenia oraz przebudów sieci nN i SN;
- opracowano pisemne stanowisko, które przedstawione do PGE Dystrybucja odnośnie wymaganego poziomu obostrzenia w przęśle 78-79 linii 110kV.
- ponownie skierowano wystąpienia do PGE Rejon w Krośnie odnośnie wydania warunków na przebudowę istniejącej infrastruktury w pasie drogi S19;
Branża Teletechniczna:
- monitorowano korespondencję przychodzącą w zakresie WT;
- wykonano weryfikację otrzymanych warunków technicznych – przygotowano opinię Projektanta;
- opracowano i przekazano do przeglądu Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt architektoniczno-budowlany w zakresie budowy kanału technologicznego i przebudowy sieci telekomunikacyjnych;
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- opracowano i przekazano do przeglądu Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt architektoniczno-budowlany budynków na MOP-ach i małej architektury. Opracowano również PAB dla rozbiórki obiektów budowlanych.
Branża Melioracyjna:
- monitorowano korespondencję przychodzącą w zakresie WT;
- opracowano i przekazano do przeglądu Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt architektoniczno-budowlany;
- opracowano stanowisko Wykonawco do uwag Inżyniera Kontraktu w zakresie analizy hydrauliczno-hydrologicznej wraz z propozycją obliczeń dla dwóch obiektów wskazanych w piśmie Inżyniera. Wykonawca zaproponował zorganizowanie spotkania na początku stycznia 2022r. celem omówienia przedmiotowych uwag oraz przekazanego stanowiska Wykonawcy.
Branża Środowisko:
- opracowano i przekazano do wewnętrznej weryfikacji Wykonawcy Raport POOS;
- opracowano i przekazano do wewnętrznej weryfikacji Wykonawcy dokumentację pn.: Karta Informacyjna Przedsięwzięcia;
- trwa weryfikacja uwag Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu w zakresie wykazu wyjść poza linię DŚU.
Monitoring osuwisk:
- opracowano i przekazano do przeglądu raport z monitoringu osuwisk nr 5 za miesiąc grudzień’2021;
Geodezja:
- kontynuacja opracowania mapy do celów projektowych zgodnie z SP i rozporządzeniem;
- opracowanie granic działek ewidencyjnych;
Geotechnika:
- kontynuacja badań terenowych oraz systematyczne przekazywanie materiału badawczego do laboratorium;
- przekazywanie wyników badań do poszczególnych Zespołów projektowych;
- praca nad kompleksową dokumentacją, która zostanie przedłożona do Inżyniera i Zamawiającego.
Pozostałe działania:
- Wystosowano monity do jednostek organizacji publicznej i gestorów w zakresie pozyskania koniecznych danych do projektowania;
Prace projektowe wykonane w okresie sprawozdawczym (01.12.2021 – 31.12.2021 r.):
Branża Drogowa:
- opracowano i przekazano do Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt architektoniczno- budowlany układu drogowego, projektu ogrodzeń, projektu przepustów kołowych;
- opracowano i przekazano do Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt zagospodarowania terenu;
- opracowano i przekazano odniesienie się Projektanta do uwag Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego do dokumentacji PAB-WR rew.01;
- opracowano i przekazano do Inżyniera Kontraktu i Inwestora analizę w zakresie pasów utrzymaniowych;
- opracowano i przekazano opinie projektanta do otrzymanych pism jednostek administracji publicznej;
- opracowano i przekazano do uzgodnienia protokołu styku dla projektowanego odcinka;
- opracowano i przekazano wystąpienia do zarządców dróg w zakresie uzgodnienia przyjętego przekroju ruchowego dróg, w obrębie pasa drogi S19;
Branża SZR:
- opracowano projekt architektoniczno-budowlany i przekazano dokumentację do Inżyniera Kontraktu i Inwestora
Branża Mostowa:
- opracowano i przekazano do Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekty architektoniczno- budowlane dla wszystkich obiektów oraz konstrukcji oporowych;
- opracowano i przekazano uzasadnienie dla obiektów których kąt skrzyżowania jest inny niż 90° do Inżyniera Kontraktu i Inwestora;
Branża Sanitarna:
- monitorowano korespondencję przychodzącą w zakresie WT;
- wykonano weryfikację otrzymanych warunków technicznych – przygotowano opinię przez Projektanta;
- opracowano i przekazano do Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt architektoniczno- budowlany w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, przebudowy sieci wodociągowych, sanitarnych i gazowych;
- dnia 16.12.2021 odbyło się spotkanie w/s uwag Zamawiającego do opracowania w zakresie Wariantowej analizy systemu odwodnienia. Projektant przedstawił swoje stanowisko do spotkania dnia 22.12.2021r drogą mailową.
- Skierowano pisemne wystąpienia do UGiM Dukla w sprawie planowanej budowy kanalizacji, będącej przedmiotem odrębnej inwestycji kolidującej z S19.
Branża Elektroenergetyczna:
- monitorowano korespondencję przychodzącą w zakresie WT;
- wykonano weryfikację otrzymanych warunków technicznych – przygotowano opinię Projektanta;
- opracowano i przekazano do Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt architektoniczno- budowlany w zakresie budowy zasilania, oświetlenia oraz przebudów sieci nN i SN;
- opracowano pisemne stanowisko które przedstawione do PGE Dystrybucja odnośnie wymaganego poziomu obostrzenia w przęśle 78-79 linii 110kV.
- Ponownie skierowano wystąpienia do PGE Rejon w Krośnie odnośnie wydania warunków na przebudowę istniejącej infrastruktury w pasie drogi S19;
Branża Teletechniczna:
- monitorowano korespondencję przychodzącą w zakresie WT;
- wykonano weryfikację otrzymanych warunków technicznych – przygotowano opinię Projektanta;
- opracowano i przekazano do Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt architektoniczno- budowlany w zakresie budowy kanału technologicznego i przebudowy sieci telekomunikacyjnych;
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- opracowano i przekazano do Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt architektoniczno- budowlany budynków na MOP-ach i małej architektury. Opracowano również PAB dla rozbiórki obiektów budowlanych.
Branża Melioracyjna:
- monitorowano korespondencję przychodzącą w zakresie WT;
- opracowano i przekazano do Inżyniera Kontraktu i Inwestora projekt architektoniczno- budowlany;
- opracowano stanowisko Wykonawco do uwag Inżyniera Kontraktu w zakresie analizy hydrauliczno-hydrologicznej wraz z propozycją obliczeń dla dwóch obiektów wskazanych w piśmie Inżyniera. Wykonawca zaproponował zorganizowanie spotkania na początku stycznia 2022r. celem omówienia przedmiotowych uwag oraz przekazanego stanowiska Wykonawcy.
Branża Środowisko:
- w dniach 17÷19.12.2021 obyła się inwentaryzacja przyrodnicza w terenie;
- Opracowano i przekazał do wewnętrznej weryfikacji Wykonawcy Raportu POOS;
- Opracowano i przekazano do wewnętrznej weryfikacji Wykonawcy dokumentację pn.: Karta Informacyjna Przedsięwzięcia;
- trwa weryfikacja uwag Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu w zakresie wykazu wyjść poza linię DŚU.
- Monitoring osuwisk:
- opracowano i przekazano raport z monitoringu osuwisk nr 4 za miesiąc listopad;
- wykonano pomiary w terenie w dniach 27-28.12.2021r. w celu pozyskania danych do raportu z monitoringu nr 5 za miesiąc grudzień;
- trwa weryfikacja pism Inżyniera Kontraktu w zakresie raportów z monitoringu osuwisk za miesiąc wrzesień i październik oraz programu monitoringu geotechnicznego osuwisk.
Geodezja:
- kontynuacja opracowania mapy do celów projektowych zgodnie z SP i rozporządzeniem;
- opracowanie granic działek ewidencyjnych;
- dnia 16.12.2021r. odbyło się spotkanie w/s omówienia sposobu postępowania w związku z zlokalizowaniem punktów styków S19 wewnątrz istniejących działek w którym udział wzięli PUW, Starostwo Powiatowe w Krośnie, Zamawiający, Wykonawca, Inżynier. Z spotkania sporządzono notatkę zawierającą tok postępowania każdej ze Stron.
Geotechnika:
- Kontynuacja badań terenowych oraz systematyczne przekazywanie materiału badawczego do laboratorium;
- Przekazywanie wyników badań do poszczególnych Zespołów projektowych;
- Praca nad kompleksową dokumentacją która zostanie przedłożona do Inżyniera i Zamawiającego.
Pozostałe działania:
- Udział Personelu Wykonawcy w wizytacji terenowej poprzedzającej Radę budowy nr5.
- Przygotowanie opinii do uzyskanych warunków technicznych przebudowy kolidującej infrastruktury;
- Wykonawca skierował pisemne wystąpienie do Wojewody Podkarpackiego (pismo znak: PE/S19/MPr/Z/MPr/386/2021 z dnia 22.11.2021r.), mające na celu oficjalne potwierdzenie Organu o braku ustanowienia strefy ochrony pośredniej ujęcia wody w „Szczepańcowej”. Ujęcie wody jest zlokalizowane w odległości ~ 7,3 km od przedmajowej inwestycji. Wykonawca otrzymał odpowiedź dnia 02.12.2021r. pismem znak: ŚR-III.7081.26.2021. W piśmie tym Wojewoda Podkarpacki informuje, że na dzień dzisiejszy nie istnieje strefa ochrony obejmująca teren ochrony pośredniej dla ujęcia wody w miejscowości Szczepańcowa.
- Dnia 31.10.2021r. pismem znak: PE/S19/MPr/Z/MPr/225/2021, Wykonawca wystąpił z wnioskiem do firmy Aldesa o ustalenie punktu styku w kilometrażu km 68+200,00. Dnia 03.11.2021r. otrzymano pismo znak: S19-2410.2.2020 A/MK/0125/2021, w którym firma Aldesa poprosiła o przesłanie dodatkowych materiałów. Wykonawca przekazał te materiały pismem znak: PE/S19/MPr/Z/MPr/364/2021 z dnia 18.11.2021r. i oczekuje na odpowiedź. Ponadto, dnia 23.11.2021r. pismem znak: PE/S19/MPr/Z/MPr/226/2021 Wykonawca wystąpił z wnioskiem do GDDKiA o ustalenie punktu styku w kilometrażu km 78+276,21. Pismem znak: O/RZ.KP-9.4170.7.57.2021.JN z dnia 20.12.2021r. Zamawiający przekazał swoje uwagi.
- Wystosowano monity do jednostek organizacji publicznej w zakresie pozyskania koniecznych danych do projektowania;
Prace projektowe wykonane w okresie sprawozdawczym (1.11.2021 – 30.11.2021)
Branża Drogowa:
- prace nad doszczegółowieniem projektu architektoniczno-budowlanego w zakresie drogowym m.in. ustalenie szerokości pasa drogowego TG i dróg innych kategorii, naniesienie szraf nawierzchni dla poszczególnych rodzajów, opracowanie analizy dostępności nieruchomości przylegających do inwestycji do drogi publicznej, itd,
- wprowadzenie uwag IK do dokumentacji PAB-WR rew.00 i przekazanie PAB-WR rew.01;
- przekazanie materiałów dotyczących protokołów styków w km 68+200 celem uzgodnienia z Wykonawcą sąsiedniego odcinka w odpowiedzi na otrzymane pismo. Skierowano również wniosek do GDDKiA O/Rzeszów odnośnie uzgodnienia punktu styku w km 78+276, w którym przedstawiono informację o lokalizacji przekroju stykowego wewnątrz działek numer 568 i 569 obręb Zboiska;
- opracowanie projektu porozumienia z jednostkami samorządu terytorialnego ws. przejęcia dodatkowych jezdni celem uzgodnienia treści porozumienia z Inwestorem;
- prace nad wykonaniem projektu architektoniczno-budowlanego ogrodzenia pasa drogowego i zbiorników retencyjnych;
- prace nad opracowaniem projektu przepustów kołowych;
Branża SZR:
- prace nad opracowaniem projektu budowlano-architektonicznego;
- przekazano stanowisko Projektanta w odpowiedzi na uwagi Inżyniera Kontraktu wyrażone w raporcie nr 005/D – Plany sytuacyjne SZR;
Branża Mostowa:
- prace nad doszczegółowieniem projektu budowlano-architektonicznego, wprowadzenie uwag Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego do dokumentacji PAB rew. 00;
- przekazano PAB-WR rew. 01 po uwagach IK do rew.00 oraz odbytej rady technicznej dnia 28.10.2021r. w zakresie 14 obiektów;
- opracowanie uzasadnienia dla obiektów których kąt skrzyżowania jest inny niż 90°;
Branża Sanitarna:
- weryfikacja otrzymanych warunków technicznych – przygotowanie opinii Projektanta;
- prace nad doszczegółowieniem projektu budowlano-architektonicznego w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, przebudowy istniejących sieci wodociągowych, sanitarnych i gazowych;
- opracowano i przekazano Analizę wariantową systemu odwodnienia (2 warianty)- część kosztowa;
Branża Elektroenergetyczna:
- weryfikacja otrzymanych warunków technicznych – przygotowanie opinii Projektanta;
- prace nad doszczegółowieniem projektu budowlano-architektonicznego;
- analiza dokumentacji udostępnionej przez PGE Dystrybucja dla linii 110kV oraz udział w spotkaniach;
Branża Teletechniczna:
- weryfikacja otrzymanych warunków technicznych – przygotowanie opinii Projektanta;
- prace nad doszczegółowieniem projektu budowlano-architektonicznego;
- przygotowanie dodatkowych wystąpień o warunki techniczne do gestorów sieci (w związku z otrzymaną pisemną informacją z PGE);
Branża Architektoniczna i Konstrukcyjna (MOP):
- prace nad opracowaniem projektu budowlano-architektonicznego budynków na MOP-ach i małej architektury;
Branża Melioracyjna:
- weryfikacja otrzymanych warunków technicznych – przygotowanie opinii Projektanta;
- prace nad doszczegółowieniem projektu budowlano-architektonicznego;
- opracowano aktualizację obliczeń hydrauliczno-hydrologicznych;
Branża Środowisko:
- w dniach 15÷17.11.2021r. odbyła się wizja w terenie w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej. Kontynuowano analizę materiałów pozyskanych z inwentaryzacji
w terenie; - analiza materiałów pozyskanych z inwentaryzacji w terenie;
- weryfikacja rozwiązań w zakresie wyjść poza zakres decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i ich doszczegółowienie do aktualnych rozwiązań projektowych wraz z przekazaniem aktualizacji do Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego;
- prace nad opracowywaniem raportu POOS w zakresie rozpoznania przyrodniczego;
- wykonanie modelu akustycznego do analizy akustycznej wraz z obliczeniami hałasu
i wstępnym określeniem lokalizacji ekranów akustycznych; - przekazano stanowisko Projektanta w odpowiedzi na uwagi Inżyniera Kontraktu do raportu z inwentaryzacji przyrodniczej;
- opracowano analizę zanieczyszczenia powierzchni ziemi (identyfikacji terenów zanieczyszczonych) w zakresie ustalenia działalności mogącej być przyczyną zanieczyszczenia na danym terenie, obecnie lub w przeszłości, ustalenie listy substancji powodujących ryzyko, których wystąpienie w glebie lub w ziemi jest spodziewane na danym terenie oraz zebranie oraz analiza dostępnych i aktualnych źródeł informacji istotnych dla oceny zagrożenia zanieczyszczeniem gleby lub ziemi na danym terenie oraz dostępnych i aktualnych badań zanieczyszczenia gleby i ziemi substancjami powodującymi ryzyko z listy ustalonej w etapie drugim;
- prace nad opracowanie dokumentacji pn.: Karta Informacyjna Przedsięwzięcia (KIP);
Monitoring osuwisk:
- opracowanie raportu nr 3 z monitoringu osuwisk za miesiąc październik na podstawie pomiarów wykonanych w dniach 25-26.10.2021r.;
- opracowano stanowisko Projektanta do uwag Inżyniera Kontraktu w zakresie Programu monitoringu geotechnicznego i Raportu nr 2 z monitoringu osuwisk wraz
z przekazaniem rewizji dokumentacji;
Geodezja:
- kontynuacja pomiarów w terenie celem opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych i numerycznego numeru terenu – przekazano robocze materiały do Inżyniera Kontraktu i Inwestora;
- wykonanie niwelacji stanowisk tachimetrycznych w terenie;
- prace terenowe nad ustaleniem granic działek ewidencyjnych;
Geotechnika:
- Kontynuacja badań terenowych oraz systematyczne przekazywanie materiału badawczego do laboratorium. W okresie od 28.10 do 26.11.2021r. wykonano: 844 m otworów wiertniczych rdzeniowanych i 63 m otwory wiertnicze. Łącznia długość wykonanych otworów 907 m.
Prace projektowe wykonane w okresie sprawozdawczym (1.10.2021 – 31.10.2021)
Branża Drogowa:
- doszczegółowienie rozwiązań przedstawionych w roboczej wersji PAB branży drogowej i mostowej , wprowadzenie korekt w przedstawionej dokumentacji,
- analiza uwag Zamawiającego do roboczej wersji PAB branży drogowej i mostowej, opracowanie projektu budowlanego wersja robocza,
- kontynuacja analizy systemu odwodnienia w zakresie rowów drogowych trasy głównej, dróg poprzecznych, jezdni dodatkowych,
- wstępne ustalenie zakresu mapy do celów projektowych,
- opracowanie materiałów do uzgodnienia punktów styków,
- prace nad opracowaniem dokumentacji fotograficznej,
- Inwentaryzacja (w terenie) istniejących zjazdów w zakresie inwestycji.
Branża Mostowa:
- doszczegółowienie rozwiązań przedstawionych w dokumentacji roboczej PAB branży drogowej i mostowej , wprowadzenie ewentualnych rozwiązań zamiennych.
- analiza uwag Zamawiającego do roboczej wersji PAB branży drogowej i mostowej , opracowanie projektu budowlanego wersja robocza.
- opracowanie rozwiązań stanowiących załącznik do wniosku o uzgodnienie lokalizacji obiektów w terenie/obszarze górniczym,
Branża Sanitarna:
- analiza materiałów wejściowych – kontynuacja,
- przygotowanie treści wystąpień o warunki przebudowy kolizji,
- opracowanie rozwiązań systemu odwodnienia,
- opracowanie wariantowej analizy systemu odwodnienia,
- prace nad opracowaniem dokumentacji fotograficznej.
Branża Elektroenergetyczna:
- analiza materiałów wejściowych – kontynuacja,
- przygotowanie treści wystąpień o warunki przebudowy kolizji.
- prace nad opracowaniem dokumentacji fotograficznej.
Branża Melioracyjna:
- analiza materiałów wejściowych – kontynuacja,
- kontynuacja prac nad rozwiązaniami korytarzy cieków i rowów melioracyjnych,
- opracowanie analizy hydrauliczno-hydrologicznej,
- dalsze prace projektowe nad doszczegółowieniem lokalizacji i parametrów zbiorników retencyjnych.
- prace nad opracowaniem dokumentacji fotograficznej.
Branża Środowisko:
- analiza materiałów wejściowych – kontynuacja
- kontynuowanie analizy środowiskowej i inwentaryzacji przyrodniczej w terenie,
- wstępne określenie wyjść poza zakres decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Monitoring osuwisk:
- opracowanie programu monitoringu,
- pomiary w terenie,
- opracowanie raportu z monitoringu osuwisk.
- opracowanie programu monitoringu osuwisk.
Geodezja:
- Pomiary w terenie celem opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych,
- Wykonanie nalotów celem opracowania ortofotomapy.
Pozostałe działania:
- Wykonawca przedłożył do Inżyniera pliki cyfrowe z obrazem wizyjnym z przelotu dronem nad terenem całego projektowanego odcinka trasy S19.
- Wizytacja terenu inwestycji przez Personel projektowy oraz wykonanie dokumentacji fotograficznej.
- Przeprowadzono ustalenia z przedstawicielami PGNiG O/Sanok, w zakresie lokalizacji rozwiązań projektowych oraz planowanych badań geotechnicznych w terenie/obszarze górniczym.